Людям з порушення зору Звичайна версія
31.03.2023

Рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) від 15 серпня 2022 року № 603 погоджено продовження процедури здійснення задоволення вимог кредитора третьої черги реєстру акцептованих вимог кредиторів ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКООПСПІЛКА» (АБ «УКООПСПІЛКА»). Виплати здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок кредитора до повного погашення заборгованості.

20.10.2021

З  метою виконання Постанови Великої Палати Верховного Суду у справі № 910/11027/18 від 25 травня 2021 року (далі – Постанова) та відповідно до статті 52 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» (далі – Закон) Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) вимагає від керівників (пов’язаних осіб, відповідачів по судовій справі) АБ «УКООПСПІЛКА» добровільно виконати Постанову та до 29 листопада 2021 року сплатити на користь Фонду, що діяв як ліквідатор банку, 76 929 136,71 грн шкоди та 2 775 150,00 грн судового збору.

20.01.2020

ПРЕС-РЕЛІЗ. 21 січня 2020 р. відбудеться засідання Великої Палати Верховного Суду у справі №910/11027/18 за позовом Фонду гарантування вкладів (далі - Фонд) про стягнення збитків з пов’язаних осіб ПАТ «АБ «УКООПСПІЛКА». Ця справа важлива тим, що визначить подальший розвиток судової практики щодо подібних випадків.

01.10.2019

Відповідно до приписів частини 3 статті 53 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» (далі – Закон) 27 вересня 2019 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) внесено запис №10701110046009135 про проведення державної реєстрації припинення ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКООПСПІЛКА» (далі – АБ «УКООПСПІЛКА») як юридичної особи, а, отже, ліквідація банку вважається завершеною, а сам банк ліквідованим.

05.06.2019

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб повідомляє про зміну адреси для листування і прийому громадян уповноваженою особою на ліквідацію АБ «УКООПСПІЛКА».

Адреса для листування і прийому громадян уповноваженою особою на ліквідацію АБ «УКООПСПІЛКА» є наступною: вул. Прорізна, 11, м. Київ, 01001.

05.04.2019

Виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення № 781 від 04 квітня 2019 року про зміну уповноваженої особи Фонду на ліквідацію АБ «УКООПСПІЛКА».

27.03.2019

На підставі пункту 2 частини п’ятої статті 12, частини першої статті 35, частини п’ятої статті 44, частини третьої статті 48 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» (далі – Закон) виконавча дирекція Фонду гарантування вкладів фізичних осіб прийняла рішення від 25 березня 2019 року №660 про продовження строків здійснення процедури ліквідації АБ «УКООПСПІЛКА» строком на один рік з 23 квітня 2019 року до 22 квітня 2020 року включно.

19.12.2018

ПРЕС-РЕЛІЗ

18 грудня 2018 року в Господарському суді м. Києва відбувся розгляд по суті спору справи № 910/11027/18 за позовом Фонду гарантування до пов’язаних осіб АБ «УКООПСПІЛКА» про відшкодування шкоди у розмірі понад 76 млн грн. Це – сума коштів, необхідна для задоволення всіх заявлених кредиторських вимог. Уже 20 грудня о 14:00 відбудуться судові дебати сторін. Неупереджений розгляд справи та справедливе, законне і обґрунтоване рішення по ній матимуть дуже важливе значення для всіх справ цієї категорії. Адже в господарській юрисдикції це може стати першим судовим рішенням, яке безумовно вплине на подальше формування судової практики.

13.08.2018

З 13 серпня 2018 року Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) здійснює відшкодування коштів вкладникам АБ «УКООПСПІЛКА» за договорами банківського вкладу незалежно від дати їх закінчення та за договорами банківського рахунку (включаючи карткові рахунки) в межах 200 тисяч гривень засобами Автоматизованої системи виплат Фонду (далі - Система).

10.08.2018

ПРЕС-РЕЛІЗ

Укоопспілка фіналОціночна вартість активів АБ «УКООПСПІЛКА» виявилась майже у 20 разів нижчою, ніж балансова вартість на момент введення тимчасової адміністрації.

Тобто, «на папері» у бухгалтерських документах фігурувала цифра у 597,21 млн. грн, а суб’єкти оціночної діяльності оцінили активи у 33,36 млн грн.